---> IdahakiM
Keh...keh...keh..... tak sangka ramai yang respon bila gambar aku sanding lagi keluar dalam blog mppp8890.


Sebenarnya masa kami naik pelamin dulu dah lama dah 1992. Masa tu anak buah aku...Rosheila n Rosheena Rosdin kecik lagi. Umur diaorang baru 6 tahun rasanya. Sekarang masing-masing dah awal 20-an.Masing-masing dah mengusahakan butik pengantin sorang satu, disamping mak diaorang juga ada butik sendiri. Kebetulan abang ipar nak bernikah baru-baru ini, jadi isteri aku cadangkan untuk kami naik pelamin sekali lagi. Maklumlah , zaman dah berubah.Kelengkapan dan pakaian pengantin sekarang tak sama macam dulu. Anak-anak pun excited nak tengok...


Hasilnya pun memang nampak bezalah...kalau dulu bergambar kita tegak macam tiang jer...sekarang ni juru gambar dah boleh buat macam-macam...tengok je lah sebahagian gambar yang aku sertakan...gambar aku dengan isteri tersayang......
0 Responses

Post a Comment