---> IdahakiM
Salam untuk semua....terlebih dahulu aku mohon maaf pada semua.terlalu lama tak berkesempatan menjenguk bolg sendiri. Kalau nak kata tugasan terlalu banyak, orang lain pun ada tugas dan tanggungjawab jugak...boleh lak datang melawat blog aku..tapi itu lah sebenarnya.Banyak masa yang habiskan mengurus kerja-kerja yang diamanahkan. Bila ada kelapangan...aku plak dah kehilangan kudrat...penat dan letih kepala. masa tu dah tak ada kekuatan nak memikirkan pengisian untuk blog ni...bahan bukan tak ada..
Tapi insyaallah, selepas ini aku cuba luangkan masa dan berikan sedikit maklumat supaya dapat berkongsi dengan rakan-rakan di luar sana. Terima kasih pada cikgu Zunurin yang akhirnya dapat mencari aku melalui bolg ini. tak sangka melaluinya ukuwah kita kembali terjalin. Kepada Achik dan rakan-rakan mppp8890. maaf ye tinggalkan kalian secara tetiba dulu. selepas kesibukan mengurus mak mertua yang sakit, aku terus sunyi dan hilang dari lapangan.
Mgkin hari minggu ini aku akan bertemu Osman. Aku akan cerita la serba sedikit perkembangan dgn dia nanti..Kalau korang ada masa, jenguk-jenguk la aku kat blog ni..Kepada rajkan-rakan baru yang mengunjungi.Aku ucapak terima kasih... Salam persahabatan aku ucapkan..
Salam sayang...kita jumpa lagi...
0 Responses

Post a Comment